elskedorr.reismee.nl

Na 2 weken eindelijk weer een verhaal schrijven, ik leef nog hoor guys!

Hallo vrienden.

Vorige week heb ik geen blog bijgehouden omdat ik het super druk had en ik had van alles aan mijn hoofd.
Ik heb echt zo'n super weekend gehad en dat wil ik graag met jullie delen. Maar eerst even beginnen bij vorige week.
Vorige week vrijdag zijn Mati en ik naar het winkelcentrum geweest met vrienden om te shoppen voor een homecoming jurk.. nog steeds niks gevonden. Daarvoor hebben we gegeten bij Chick-Fil-A echt lekkeeer daar. Fastfood jonguu.haha) Anyway toen gingen we dus naar Fayetville naar een groot winkelcentrum. We hebben een hele gezellige avond gehad.
De volgende dag gingen we met mijn gastmoeder en haar kleinkind naar Eureka Springs, Een oud klein dorpje met allemaal leuke souvenirs winkeltjes en jazz muziek helemaal back in time. Super gezellig met z'n viertjes!
Die avond gingen we naar een feestje van een japanse uitwisselingsstudent die 17 werd. Haar gastouders hadden een super grote taart gemaakt echt lief. Wel lekker op zn Amerikaans natuurlijk he! Toen cadeautjes uitgepakt en daarna hebben we ''Spoons'' gespeeld (een soort van ezelen en als je dan 4 dezelfde hebt dan pak je een lepel) iedereen deed mee en we hebben erg gelachen. Zondag gingen we naar de kerk en naar oma. Die middag huiswerk gedaan en voor de rest niet echt veel bijzonders. Maandag was ook vrij normaal maar wel veel toetsen en die gingen aardig goed. Ik heb gewoon een B op Algebra 2. Ik bedoel dat is nogal wat!
Dinsdag had ik Psychology en daarna moesten we de toets zelf nakijken... je kan al raden wat iedereen toen deed,, ik had een B :):)
Woensdag zijn we naar Walmart geweest. en donderdag gingen we met mijn gastouders uiteten. Toen ging het even mis. De avond opzich was super leuk maar toen we thuiskwamen lag er een brief op mijn bed van mijn gastmoeder.
Zij communiceert altijd door brieven. Wat erg wennen is en niet helemaal mijn ding. Er stonden bepaalde dingen in de brief waar ik me niet echt in kon vinden. Later heb ik nog met mijn gastmoeder gepraat wat nogal uit de hand liep, ze had toen dingen gezegd die ik niet echt kon accepteren. Ik heb met mijn organisatie gesproken om misschien van gastgezin te veranderen. Ze vond dat ik eerst nog maar even moest afwachten. En dat er ook niet veel gezinnen over zijn die nog een exchange student willen. In ieder geval dat was dat!
Dit weekend ben ik met allemaal exchange students uit Arkansas en Missouri naar St. Louis geweest, En ik heb het zo erg naar mijn zin gehad. Zaterdag zijn we naar Sixflags geweest en hebben we gegeten bij het Hard Rock Cafe. Zondag zijn we naar The Arch geweest en een soort van museum met allemaal dingen waar je in kon klimmen en glijbanen. Okeee jaa dit klinkt echt super stom maar het was eigenlijk best grappig, Daarna hebben we bij de Pizzahut gegeten en toen naar huis met de bus. Kortom ik heb echt een super weekend gehad. Ik heb zoveel leuke mensen ontmoet van all over the world.
Er was ook een meisje bij uit Spanje, echt ze kon geen engels maar wat een schat van een meid. En de Italiaanse meiden waren super aardig en een meisje uit Chili, jongen uit Tunesië noem maar op! Maar vooral de DUTCHIES!! super om even Nederlands te praten ook al ging dat soms wat gebrekkig om steeds over te schakelen.. was toch wel even moeilijker dan gedacht. In ieder geval dit weekend was echt wel een hoogtepunt en ik heb heel veel foto's gemaakt.
Vandaag was een saaie dag eigenlijk, ik was helemaal kapot en ik zat bij elke les zowat te slapen ik was zo moe. Maargoed ik heb net weer met mijn gastmoeder gepraat. Eindelijk zijn we eruit gekomen en eigenlijk ben ik daar zo blij mee. Ik laat me ook niet zomaar kennen, door een conflict. Ik bedoel ik wil hier gewoon een hele leuk tijd hebben en ik heb het gevoel dat ik nu eindelijk mezelf kan zijn en gewoon lekker een nieuwe start kan maken om een echte familie te worden! Ik heb er zin in. En btw Amerika is echt een mooi land hoor. Ik wil nog veel meer van dit land zien!!

Mam, pap, ym, li, rich, den, sim, me, bri, en ed ik mis jullie echt! Maar ik kom snel terug, de tijd vliegt voorbij! LOVEYOU

Reacties

Reacties

Lianne

Loveyou Els. Super leuk verhaal weer. You go girl!!

Zerli

Hi Elske blij om te lezen dat je het super naar je zin hebt.Jammer dat je zo' n aanvaring met je gastmoeder hebt gehad,maar fijn dat je dat toch hebt kunnen uitpraten.
Hopelijk gaat het dan nu weer goed.Have fun Elske and enjoy !

Brie

Klinkt als een superweekend els! Loveyou Xxxxx

Edwin

Mooizo els daar ben ik blij om te lezen.
Loveyou

Tine (mama haha)

Lieverd, vannacht nog even skypie gehad samen. Goed van je dat je weeeeer een gesprek bent aangegaan. Top schat. Veel plezier. Weer een leuk verhaal schat! Love you ??????????????

Tine (mama haha)

Love you x

Marian

Heerlijk om al je belevenissen weer te lezen.
Jammer van je " moeilijke" gastmoeder, wel bijzonder dat ze slechtnieuws gesprekken per brief afhandelt. Maar gelukkig blijf je in gesprek met haar. Goed hoor! Hopelijk begrijpen jullie elkaar nu beter. Al met al hoop ik dat je de tijd van je leven blijft hebben en die pakt niemand je lekker meer af! Lieve groeten,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!