elskedorr.reismee.nl

Food / Cars / Party's / Family !!

Hello Guys :)

De afgelopen dagen heb ik weer heel wat meegemaakt.
Donderdag heb ik samen met Mati geluncht samen met meiden van mijn school (seniors). Wij zijn juniors dus we zitten helaas niet bij elkaar in de klas. We gingen naar een mexicaans restaurant, waar we super lekker hebben gegeten. Daarna hebben we ijs gegeten (letterlijk) Ze noemen ze daar 'snow cones' en het is gewoon ijs met siroop. Heel (ongezond) lekker. Daarna hebben we boodschappen bij Walmart gedaan. Huge daar!!
De volgende dag hebben we met dezelfde meiden gezwommen bij iemand thuis. Die hadden een heel mooi zwembad. We hebben daar ook geluncht. En lunch daar is zeg maar alles bij elkaar op het bord gooien. (Pizza, koekjes, fruit, chips enz.) Haha. Ik ging toch alleen voor de pizzastukjes, en okeee ook een chocolate chunk cookie. Daarna zijn Mati, Cheri en ik naar Walmart gegaan om een cadeautje te kopen voor Kendall, die een poolparty gaf die avond. Toen hebben we nog even thuis gezeten en zijn we daarna naar Kendall gegaan.
Ik was gewoon echt op zo'n sweet 16 birthday die je op tv ziet. Er was daar van alles en super lekker eten :) en de RED CUPS. Ook hadden ze de labels van de flesjes water vervangen door 1 te maken met Kendall's sweet 16th birthday. Het gaat echt ver. Maar Cheri zei wel dat die familie altijd erg uitpakt en dat dat niet altijd gebeurd bij andere verjaardagen.
Maargoed super grappig om dat mee te maken. Zaterdag zijn Mati, Kayden (kleindochter) en ik gaan shoppen!!
Dat is natuurlijk altijd een leuke bezigheid. En we hebben heerlijke frozen yogurt gegeten.
Zondag zijn Mati en ik voor het eerst daar naar de kerk geweest samen met Cheri. Ron speelde in de band in een andere zaal dan wij naar toe gingen. De kerk leek daar heel erg op een theater. Geen katholieke kerk, maar nou weet ik ook even niet meer wel geloof wel... oeps.. Anyways, de dienst begon met een aantal liedjes gezongen door een jongen die ook gitaar speelde en twee vrouwen die ook zongen samen met iemand op de bass en drums en piano. Het klonk super mooi.En het was erg modern. Er hing ook een scherm waarop filmpjes werden laten zien, en er werden stukjes uit de bijbel voorgelezen. Het duurde ongeveer 70 minuten. Het was wel interessant om te zien hoe het allemaal ging daar. De hele stad loopt daar ook leeg om naar de kerk te gaan 's ochtends, dat is bij ons wel anders. Ik snapte eigenlijk niet alles van de dienst en dat vindt ik dan wel weer jammer.. kan ik ook geen mening vormen over hun geloof. Maar goed naarmate mijn engels beter wordt zal dat vast makkelijker gaan.
Na de kerk gingen we naar oma, (immers elke zondagmiddag lunchen bij oma) Daar hebben we heerlijke pasta gegeten en rummikub gespeeld. (2 keer gewonnen haha) Na de lunch bij oma zijn we naar een café gegaan. Daar hebben we een andere exchange student uit Duitsland ontmoet. Ze was wat jonger maar erg aardig. Ze had nogal een sterk accent, wel grappig, iedereen had moeite om haar te verstaan maar ik niet:)
Die avond heb ik tompoezen gemaakt en hebben we Battleship gekeken. Dat was echt een gave film, ik had hem nog nooit gezien. Vandaag hebben we een chilldagje en horen we of we morgen naar school mogen. Spannend!!:)

ByeXXX

Reacties

Reacties

hinke uit gorredijk

wat leuk Elske om je verhalen te lezen,have fun!! liefs van mij.

Meryem

Els,wat leuk om dit zo te lezen omg zoveel dingen gedaan!!:D EN THE RED CUPS ARE REAL haha echt leuk pop!! Tot de volgende keer:D

Tine Dorr

Geweldig elske, je maakt heel wat mee daar. Misschien morgen naar school, spannend. Ly xx mama

Edwin

Wat super leuk allemaal. Nu blijven we ook mooi op de hoogte van al jou leuke ervaringen.

xxx your ed;)

ymkje

Leuk els! Have fun xxxx lots of love

lysanne

Wat leuk Els! Erg leuk om al je verhalen zo te lezen, zo te lezen heb je het erg naar je zin xxx lys

Jennifer

Omg een poolparty!! Amazing, klinkt echt net als in de films :D
Je hebt het wel naar je zin geloof ik :)

Have fun els!

X Jen

Marian Schuiling

Heerlijk, ik geniet van je verhalen!! Wat spannend allemaal hè ? Ik kijk uit naar " het vervolg". Zo wordt jouw Amerikaanse avontuur een spannend boek voor ons allemaal.

Lianne

Leuk Elsie!! Xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!