elskedorr.reismee.nl

1 dag voor vertrek

Het gaat nu eindelijk beginnen!

Morgen vlieg ik naar Arkansas om eindelijk mijn gastfamilie te ontmoeten. Ik kan nu echt niet meer wachten na zoveel contact met ze hebben gehad en met Mathilde (ook een exchange student uit Italië)
Ik heb alles gepakt en ik ben klaar voor vertrek.
Gister heb ik afscheid genomen van mijn allerbeste vriendin.. dat was heel lastig maar wat is het een schat.
Vandaag komen nog meer vrienden en mijn broer en schoonzus om afscheid te nemen, die kunnen helaas niet mee morgenvroeg.
Ik vindt het best wel spannend maar ik heb er ook heel erg zin in.
Ik zal elke week een stukje schrijven om jullie op de hoogte te houden van wat ik allemaal doe.
Ook zal ik hierop foto's plaatsen en op facebook plaats ik steeds wel de link. En natuurlijk zal ik ook af en toe foto's op facebook zelf plaatsen.
Ik wens iedereen alvast veel succes, die gaat beginnen met zijn/haar opleiding! Familie en vrienden ik ga jullie missen, maar ik ben snel weer thuis.

Ciao!

Reacties

Reacties

Zerli

Hè Elske wat leuk zo'n reisverslag. Ik ga je zeker volgen.
Een goede vlucht gewenst en heel veel plezier in the States ! Groetjes en liefs van ons allen.

Nancy Otter

Alvast een hele fijne reis Els !!
Ik ga al je reisverhalen volgen hoor!

Liefs,

Nancy

Edwin Bakker

Hee lieveD,

Jou ga ik zeker volgen!
Tot vanavond

xxx Ed;)

sylvia hofstra

Ik ga je zeker volgen. Heel veel plezier en fijne reis

Renze en Diena Boersma

Alvast een fijne reis en geniet ervan daar in het verre amerika
Groetjes

ingrid

Elske heel veel plezier .

Johan Kroon

Ook wij zullen je volgen en wensen je een goede vlucht en heel veel plezier. Bye bye.

Lutske

Hé stoere Elske, maak er een prachtige reis van, een ervaring om nooit te vergeten! Ik kijk uit naar je verhalen! Lieve groetjes!

Lysanne

Lieve Elske, nog een keer heel veel plezier en Succes!! We gaan je in de gaten houden via je blog en Facebook natuurlijk! Xxx Thomas en Lysanne

Tine dorr

Lieve schat ook ik ga je volgen. Ben benieuwd naar je ervaringen. Have fun !!! ????

karina horjus

Heel veel plezier! !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!