elskedorr.reismee.nl

Ik leef nog!! haha

Hallo Iedereen,

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een blog heb geschreven. Ik ben een beetje lui met het bijhouden elke week. Maar vanaf nu ga ik het weer poberen! Ik zal beginnen bij 25 september. De dag dat Mati en ik gingen shoppen voor een homecoming jurk en jahoor ik heb er 1 gevonden maar die krijgen jullie pas dit weekend te zien. De dag daarna zijn we met een vriendin naar the Creek geweest. Echt een super mooi bos met allemaal beekjes! We liepen er gewoon dwars doorheen dat was wel leuk al had ik de verkeerde schoenen aan haha.
Dit was op een vrijdag omdat we toen vrij van school hadden. De volgende dag hebben we boodschappen gedaan omdat die avond vrienden langskwamen, en ook dat was erg gezellig. En vooral omdat Najate (uit Nederland) langskwam, ze woont maar 45 minuten van mij vandaan dus ik had haar uitgenodigd. Het was super gezellig en ze bleef slapen. Lekker even Nederlands gepraat inderdaad!! Dat is altijd even fijn als dat kan. De volgende dag zijn we naar de kerk geweest en naar oma en toen is ze met ons meegeweest. Daarna hebben we geshopt in Rogers (outside mall) echt leuk daar, allemaal leuke winkels. Veel Beter Als Heerenveen op dat gebied, kan ik je wel vertellen. Die maandag kwamen mijn nieuwe laarzen binnen die ik had besteld. Dus daar was ik super blij mee natuurlijk! Die avond gingen we samen met mijn gastmoeder en Mati naar het bos om Rusty (de hond) uit te laten. De rest van de week was niet veel bijzonders, behalve dan dat het Spirit Week was. Iedereen verkleedde zich. Op 1 dag moest iedereen zich als een superheld verkleden en de andere dag in het wit en een dag waar je iets moest dragen met de Amerikaanse vlag. Wel grappig maar ik heb alleen meegedaan toen je in het wit moest haha, ik voelde me enigszins te oud voor de rest. Dat weekend was wel super leuk. Vrijdag waren we van plan om naar de voetbalwedstrijd te gaan, maar dat ging niet door want we hadden een afspraak met mijn gastmoeder om naar een fundraiser te gaan. Uiteindelijk bleek dat super leuk te zijn. Zoals je altijd bij die award shows ziet zo was het daar ook. Een grote zaal met allemaal mooi gedekte tafels. Een heerlijk diner hebben we gehad. En achter in de zaal had je een een soort ‘’stille veiling’’ waar onder andere mijn gastmoeder een schilderij wou veilen, dat lukte niet echt dus ze heeft hem zelf teruggekocht. Het geld ging naar een opvangtehuis (soort afkickcentrum) voor jongeren met alcohol, drugs, en andere psychische problemen. Na het diner hielden alle jongens die daar toen waren een speech, en ze vertelden over waar ze mee zaten en waarom zij naar het afkickcentrum gingen en hoe dat hun leven heeft veranderd. Het bleek dat ze een nieuw gebouw nodig hadden met betere voorzieningen, dus daarom een fundraiser. Daarna hebben de jongens ook nog liedjes gezongen en later kwam er nog een comediant op het podium. Ik kan veel zeggen over de slechte humor van Amerikanen maar dat was echt super grappig. Ook wel eens leuk om mee te maken allemaal. Die dag daarna zijn Mati en ik naar de kapper geweest in Fayetville. Die avond gingen we met de hele familie naar de Demolitian Derby. Allemaal oude auto’s botsten tegen elkaar aan totdat ze allemaal niet meer konden rijden en er 1 auto overbleef. De winnaars van alle rondes gingen op het laatst tegen elkaar battelen en dat was echt gaaf om te zien. De winnaar kreeg 10.000 dollar!! OMG. Daarna zijn we naar een burger place gegaan en hebben we cheeseburgers gegeten! I love cheeseburgersJ
De volgende dag niet veel bijzonders. Wel weer geskypt met al mijn poppies thuis!!
De week daarop was gewoon weer school en vooral veel huiswerk helaasL.. Die vrijdag hadden we een GAME NIGHT met vrienden van cheri’s kleinzoon. Aardige jongens maar gamen is niet echt mijn ding. We hebben nog wel even getafeltennist en toen heb ik wel even mijn skills kunnen laten zien. De rest van het weekend was ik helaas ziek. Ik ben die vrijdag ook niet naar school gegaan en ik hoopte dat het wel mee zou vallen.. Helaas niet! Ik zat helemaal vol en ik had keelontsteking en ik voelde me erg beroerd. Maadag ben ik ook nog thuis gebleven en dinsdag toch maar weer naar school. Ook al was ik nog niet helemaal beter. Maar ik moest wel, anders had ik heel veel huiswerk. Donderdags hadden we onze eerste concert van het koor! Super spannend. Het was in de concertzaal op school. Echt huge daar. En het ging best goed. We moesten 2 nummers zingen en ik moest als eerste het podium op lopen haha. Daarna hebben we met zijn allen een ijsje gehaald bij Braums!
Afgelopen zaterdag hebben Mati, mijn gastmoeder haar kleindochter en ik geshopt. We hadden nog geen hakken voor homecoming en sieraden. Maar nu zijn we helemaal klaar en ik heb er ook echt zin in!
De rest van het weekend hebben Mati en ik geoefend voor Har-Ber’s Got Talent. Jaja inderdaad daar hebben we dinsdag auditie voor gedaan en het was super spannend. Eerst dacht ik, dat ga ik nooit doen, maar soms moet je even iets geks doen, even out of the box. Ik speelde gitaar en Mati zong. We deden give me love van Ed Sheeran. We hebben ook nog samen gezongen en ik denk dat het wel goed ging maar je weet nooit. Ik denk dat er in totaal iets van 30/35 meededen en 15 worden er gekozen. Vrijdag weten we de uitslag!!
Vrijdagavond ga ik met vrienden naar de film en zaterdag is homecoming!!
De tijd gaat snel.. maar soms ook niet. Ik mis iedereen wel hoor, maar ik geniet ook van alles wat ik meemaak.
We hebben alleen net iets te horen gekregen wat minder leuk is. Mati gaat waarschijnlijk naar een ander gastgezin. Ze wil graag een heel jaar blijven maar mijn gastouders hebben haar maar tot 4 januari genomen. En ze wisten niet dat ze langer wou blijven, foutje van haar organisatie! Nu heeft ze een vriendin waar ze waarschijnlijk bij in kan wonen maar de regels van de organisatie is, dat ze dan 15 november al naar dat andere gezin moet vertrekken. Dat is best snel maar dat is de enige optie om een heel jaar te blijven. Ik ben benieuwd hoe dit allemaal verder gaat maar ik hou jullie op de hoogte!

XOXO.

Reacties

Reacties

Jennifer

"We hebben nog wel even getafeltennist en toen heb ik wel even mijn skills kunnen laten zien."

Els heeft ze vet dik ingemaakt natuurlijk :D

Leuke dingen heb je weer meegemaakt kien! En ik ben (net als
volgens mij al the lads) vet benieuwd naar je homecoming jurk!!
Veel plezier alvast!!

X Jen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!